👉 Aștepți un semn ca să te apuci de învățat pentru Rezi? Ăsta e!

Quiz: Află cât ești de productiv!

Mai sunt doar câteva luni până la Rezidențiat. Simți că ești pe atât de productiv pe cât ai putea fi?

Însă hai mai întâi să discutăm despre a fi eficient, pentru că nu vreau să cazi în capcană – de regulă, atunci când vor să învețe mai bine, studenții pur și simplu petrec mai mult timp cu cartea deschisă, întind deadline-urile și fac multitasking.

Mai mult, oamenii stau, în general, foarte prost la capitolul “auto-evaluare” (și nu vreau să dau de înțeles că eu aș face excepție). Cu toții suntem obsedați să cuantificăm rezultatele acțiunilor noastre, doar că, de cele mai multe ori,  folosim instrumentele de măsurat greșite: număr de ore la birou, număr de pagini răsfoite, număr de petreceri la care nu ne-am dus, etc.

Productivitatea este unitatea de măsură a cât de multe lucruri relevante poți realiza sau învăța într-o perioadă dată, și nu a ­cât de ocupat ești!

Am creat quiz-ul de mai jos tocmai ca să îți dai seama, obiectiv, cât de productiv ești. După ce îl completezi, îți voi împărtăși moduri personalizate de a-ți crește productivitatea, astfel încât să faci mai multe într-un timp mai scurt, cu mai puțin stres.

Cât de bine stai la capitolul „Productivitate”?

Instrucțiuni

Pentru fiecare din afirmațiile de mai jos, bifează în ce măsură te identifici cu ea. E în interesul tău să fii cât se poate de sincer, iar răspunsurile tale să fie cele adevărate, nu neapărat cele „corecte”. Atunci când ai terminat, apasă butonul „Calculare punctaj”, poziționat mai jos, pentru a-ți afla scorul, și nu uita să-l împărtășești și prietenilor pe Facebook. Ulterior, urmărește-ți punctajul pentru fiecare din cele 5 planuri, pentru a ști unde trebuie să mai lucrezi.

{{$index+1}}.
Niciodată Întotdeauna


Punctajul este {{total_marks}}
Te rog să răspunzi la toate întrebările


Interpretarea rezultatelor

Intervale
Ce înseamnă asta pentru tine
{{item.low}} - {{item.high}}


Chestionarul de mai sus evidențiază 5 elemente cheie ale productivității: organizare, atitudine, delegare, integrarea informațiilor și folosirea eficientă a sistemelor de productivitate. În continuare, vei vedea cât de bine stai la fiecare din aceste 5 capitole și vei descoperi cum îți poți crește scorul.

Afirmațiile {{item.linked_questions.join(", ")}} | {{item.part_marks}} din {{item.part_total}}
-



Esențialul

Indiferent cât de bine stai la capitolul „productivitate”, întotdeauna există loc de mai bine. Să fii productiv înseamnă să reușești să faci nu neapărat mai multe lucruri, ci să faci cum trebuie ceea ce contează. Stăpânind acest concept, îți vei îmbunătăți încadrarea în timp, reducând, în același timp, și  nivelul de stres.

Pentru a fi mai productiv, încearcă să devii mai ordonat, dezvoltă-ți o mentalitate de învingător, clasifică informația în funcție de relevanță și caută mereu să-ți perfecționezi sistemele de productivitate. Această abordare te va aduce mai aproape de obiectivul tău.

Hei, merci că ai citit până aici! 🤗

↓ Te-ar putea interesa și următorul articol...